Η παρουσίαση περιλάμβανε και οδήγηση του αυτοκινήτου και στην περίπτωση μας είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Και αρχίζουμε απ' αυτό γιατί πρόκειται πράγματι για ένα εξαιρετικό κιβώτιο, με επιλογέα επιπέδου σχεδόν joystick, που εντυπωσιάζει με την ακρίβεια της λειτουργίας του και την αίσθηση που προσφέρει στο κούμπωμα των ταχυτήτων. Ο κινητήρας, που είναι ατμοσφαιρικός, προφανώς δεν έχει τη δύναμη που προσφέρουν οι κινητήρες τούρμπο (η μέγιστη ροπή του είναι 12,5 kgm στις 5.000 στροφές), παρουσιάζει μια μικρή έλλειψη ροπής στις πολύ χαμηλές στροφές, έχει όμως πολύ καλή ευστροφία και η μέγιστη ισχύς του είναι εύκολα διαθέσιμη όταν χρειαστεί σ' ένα προσπέρασμα, το οποίο γίνεται με απόλυτη ασφάλεια. Απλώς όσο πλησιάζει προς το όριο των στροφών αυξάνεται μοιραία και ο θόρυβός του. Από την άλλη πλευρά η οικονομία του είναι εντυπωσιακή και η διαδρομή μας, που περιλάμβανε οδήγηση μέσα στην πόλη με αρκετή κίνηση, στην Αττική οδό και στην παραλιακή Αθηνών-Σουνίου, έγινε με μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα/100 χλμ. (με δύο άτομα στο αυτοκίνητο). Τιμή πραγματικά εντυπωσιακή για βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, που θυμίζει περισσότερο ντίζελ. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι χωρίς εκπλήξεις, με καλό κράτημα και προβλέψιμες αντιδράσεις και η άνεση που προσφέρει είναι ικανοποιητική για μικρό αυτοκίνητο, αν και όχι κορυφαία. Περισσότερες λεπτομέρειες θα μπορούμε όμως να δώσουμε μετά την αναλυτική δοκιμή του. Πάνος Φιλιππακόπουλος
|