ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΠΑΛΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ::

Mitsubishi Space Star - 1.2 CVT

Πιο ξεκούραστα... πεθαίνεις!         ..:: Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2015 ::..
Ένα αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT κάνει ακόμη πιο χαλαρωτική την μετακίνηση στην πόλη με το ήδη αγχολυτικό Space Star, χωρίς να χάνει οποιοδήποτε από τα γνωστά πλεονεκτήματα του σε οικονομία, ασφάλεια και ευελιξία

Υπάρχουν περιπτώσεις αυτοκινήτων που ομολογουμένως σου μένουν βαθιά χαραγμένες στο υποσυνείδητο. Είτε για την προσωπικότητα που πολλές φορές σου επιβάλλεται, είτε για τις επιδόσεις, είτε για το στήσιμο της ανάρτησης, είτε για τη χλιδή του εσωτερικού ή την εμπνευσμένη σχεδίαση. Εδώ έχουμε ένα ιαπωνικό σούπερ μίνι που απεχθάνεται όλα τα παραπάνω. Σκοπός του είναι ο ακριβώς αντίθετος. Να σε απασχολήσει όσο το δυνατό λιγότερο, να σε διατηρεί πάντα ξεκούραστο και ατσαλάκωτο στα πολλά και δύσκολα χιλιόμετρα που αναμένεται να διανύσει μέσα στην μεγαλούπολη. Κοντά του δεν θα νοιαστείς πού θα το παρκάρεις, πόσο καίει και άλλα παρόμοια, είναι ένας αόρατος ήρωας φτιαγμένος μόνο για να λύνει προβλήματα. Το νέο παγκόσμιο μικρό της ιαπωνικής εταιρείας έχει μήκος 3.710 χιλιοστά, πλάτος 1.665 και ύψος 1.490, ενώ το μεταξόνιο του μετρά 2.401 χιλιοστά, με τους δύο άξονες να έχουν τοποθετηθεί στις άκρες για ευνόητους λόγους ευρυχωρίας στο εσωτερικό αλλά και σταθερότητας στο δρόμο.

Εσωτερικό
Στην καμπίνα επικρατεί το λιτό σχεδιαστικό στιλ αλλά σαφώς λειτουργικό και πρακτικό στην καθημερινή συμβίωση. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά δείχνουν καλοφινιρισμένα και συναρμολογημένα σύμφωνα με την παράδοση των Ιαπώνων, ασχέτως αν το μικρό Mitsubishi κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη. Ο διάκοσμος μπορεί να υστερεί σε φωτεινότητα, όμως η συνολική εικόνα είναι θετική τόσο για να βολευτούν τα μικροαντικείμενά σου, όσο και να φιλοξενηθούν τέσσερις ενήλικες στο εσωτερικό του. Οι πίσω θα βρουν περιορισμένο το χώρο στο κεφάλι μόνο αν ξεφεύγουν από τον τυπικό σωματότυπο και εκπροσωπούν την ψηλή νέα γενιά, όμως ο χώρος στα γόνατα κρίνεται επαρκής. Η θέση οδήγησης βρίσκεται εύκολα και είναι καλή σε ότι αφορά στην περιμετρική ορατότητα. Τα 235 λίτρα στο χώρο αποσκευών (21 περισσότερα από τον προκάτοχο του) το τοποθετούν στο μέσο όρο της κατηγορίας. Η μοναδική έκδοση (12.660 ευρώ, 11.786 ευρώ με απόσυρση, 800 ευρώ επιπλέον συγκριτικά με το χειροκίνητο), περιλαμβάνει αρκετά πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Εδώ θα βρείτε στάνταρ τους 6 αερόσακους, το ABS και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ASC, τον ηλεκτρονικό κλιματισμό, την αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και υαλοκαθαριστήρων, σύστημα Auto Stop & Go, σύστημα ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα (Regenerative Braking System), 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου 15’’, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, ράδιο-CD με MP3/USB/AUX και τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα. Το μειονέκτημα του Space Star CVT έναντι της έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο, είναι πως το πρώτο επιβαρύνεται με 91 ευρώ ετησίως για τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ το δεύτερο όχι.

Το εσωτερικό του μικρού της Mitsubishi, δεν τρίζει, δεν κοπανάει, δεν σου χαλά τη διάθεση, ενώ χωράει και τους ενήλικες φίλους σου!

">Κινητήρας-κιβώτιο
Ο 1.200άρης κινητήρας MIVEC είναι κυριολεκτικά ό,τι χρειάζεται σήμερα ο χρήστης ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Μπορεί οι 80 ίπποι και τα 10,6 kgm ροπής να μην ακούγονται θελκτικά, όμως η ελαστικότητα του τρικύλινδρου συνόλου και το ελαφρύ αμάξωμα αντισταθμίζουν την κατάσταση. Το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) έχει δύο προγράμματα λειτουργίας: νορμάλ D και σπορ Ds. Υπάρχει επίσης θέση L (Low) για ισχυρότερο φρενάρισμα με τον κινητήρα στις μεγάλες κατηφόρες. Το γεγονός επίσης ότι οι κραδασμοί του τρικύλινδρου συνόλου δεν γίνονται αισθητοί στην καμπίνα αποδεικνύει, εκτός από την σωστή ηχομόνωση, και την πολιτισμένη λειτουργία του σύγχρονου MIVEC. Κατά τη φάση της επιτάχυνσης μόνο, θα διαπιστώσεις αρκετό θόρυβο στην καμπίνα, την ώρα δηλαδή που το κιβώτιο διατηρείς εσκεμμένα τις στροφές του κινητήρα ψηλά. Το σύστημα start/stop ενισχύει την οικονομία καυσίμου, ωστόσο, εδώ παρατηρήσαμε πως το CVT απαίτησε πάνω από μισό λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα παραπάνω (7,1 έναντι 6,6) σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση.

Οδηγώντας
Εύκολο και ζωντανό όταν του το απαιτήσεις, με καλή ορατότητα συνολικά και με ευελιξία για σεμινάριο (ο κύκλος στροφής είναι μόλις 9,2 μ.) , το Space Star αποδεικνύει διαρκώς πόσο ευκολοδήγητο και απροβλημάτιστο είναι. Μακριά από την πόλη, το αποδεικνύεται σβέλτο, μεταφέροντας προοδευτικά τις αντιδράσεις του κι έχοντας παράλληλα και ως δικλίδα ασφαλείας τα ηλεκτρονικά συστήματα που παρακολουθούν νοερά τις κινήσεις σου, πνίγοντας την υπερβολή και το λάθος. Η ανάρτηση υπερψηφίζει την άνεση και μια αξιοσημείωτη ποιότητα κύλισης, αφήνοντας τις όποιες σπορτίφ αναφορές κυριολεκτικά στο μακρινό περιθώριο. Αυτός όμως δεν είναι πλέον ο κανόνας στα περισσότερα μικρά στις μέρες μας; Η απόκριση του αργού τιμονιού (3,5 στροφές) με την ηλεκτρική υποβοήθηση βρίσκεται στο μέσο όρο της μικρής κατηγορίας ενώ, οι κλίσεις από την δικαιολογημένα μαλακή ανάρτηση είναι αισθητές. Παρ' όλα αυτά έχεις την αίσθηση, διάχυτη μάλιστα, ενός άκαμπτου αμαξώματος που θα ακολουθήσει τις διαθέσεις σου. Το Space Star δεν σου κρύβει πως προτιμά να κινείται νωχελικά και αγόγγυστα πίνοντας όσο το δυνατό λιγότερο καύσιμο, παρά να σε κάνει να νιώσεις συγκινήσεις. Τα φρένα του, τέλος, είναι αποτελεσματικά και δεν στερούνται αίσθησης.

YΠEP
- Εξοπλισμός
- Ευελιξία
- Ευκολία οδήγησης

KATA
- Μέτρια αίσθηση τιμονιού

Με ένα ελαστικό τρικύλινδρο σύνολο και έμφαση κυρίως στην άνεση και την ευκολία οδήγησης, το αυτόματο Space Star γεννήθηκε για να υπηρετεί τον οδηγό του


Συμπέρασμα
Το Space Star με το αυτόματο κιβώτιο CVT είναι εδώ για να αφαιρέσει μπελάδες από το μυαλό σας. Καλοφτιαγμένο και καλά εξοπλισμένο, ευέλικτο και ευκολοδήγητο, ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες που δημιουργούν οι δυσκολίες της κίνησης στις μεγαλουπόλεις. Μπορεί στην άμεση σύγκριση με το χειροκίνητο να μειονεκτεί στο σκέλος των οικονομικών συνολικά, ωστόσο η ραστώνη κατά την συνύπαρξη στο μποτιλιάρισμα είναι τόσο ευπρόσδεκτη, που δικαιολογεί το όποιο κόστος.

Γιάννης Τσιρογιάννης

Επίσημο Site http://www.mitsubishi-motors.gr


  UP