ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το ανανεωμένο Audi A1

Πανελλαδική παρουσίαση στην Αττική         ..:: Σαββάτο, 04 Απριλίου 2015 ::..


Σε μια ακόμα πρεμιέρα για την ελληνική αγορά, από τις πολλές που αφορούν αυτοκίνητα της Audi τον τελευταίο καιρό, η ελληνική αντιπροσωπεία παρουσίασε στους έλληνες δημοσιογράφους το ανανεωμένο A1. Ένα αυτοκίνητο ιδιαίτερα σημαντικό για την Audi στην Ελλάδα, με δεδομένο ότι ανήκει στη μεγαλύτερη σε όγκο πωλήσεων κατηγορία στη χώρα μας. Αυτή η ανανέωση μάλιστα έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, μια που περιλαμβάνει εκτός από σχεδιαστικές αλλαγές και τη χρησιμοποίηση του νέου μικρού χιλιάρη κινητήρα τούρμπο. Οι τιμές του νέου A1 ξεκινούν από 17.200 ευρώ χωρίς απόσυρση (16.240 με απόσυρση) για το τρίθυρο χιλιάρι, με εξοπλισμό που περιλαμβάνει στάνταρ ESP με λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με την τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ένδειξη πίεσης ελαστικών, ραδιο-CD, ζάντες αλουμινίου, αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέφτη, σύστημα start-stop και ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση κλπ.


Η επέκταση της Audi στην κατηγορία των σούπερ μίνι ήρθε στην κατάλληλη στιγμή, με τη γενικότερη στροφή του ευρωπαϊκού κοινού προς μικρότερα αυτοκίνητα. Η εμπορική πορεία του μοντέλου ήταν καλή, αλλά βέβαια στις μέρες μας ακόμα και τα επιτυχημένα αυτοκίνητα χρειάζονται μια ανανέωση λίγα χρόνια μετά την παρουσίασή τους. Η ανανέωση του A1 περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε αντίστοιχες περιπτώσεις, με περιορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εξωτερικό, αλλαγές στη διακόσμηση του εσωτερικού και νέες προσθήκες στον εξοπλισμό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, υπάρχει μια καινούργια πολύ ενδιαφέρουσα προσθήκη στα μηχανικά μέρη, αυτή του νέου τρικύλινδρου χιλιάρη βενζινοκινητήρα TFSI με τους 95 ίππους, που ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση του αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά. Καθώς μάλιστα με αυτόν το A1 έχει για πρώτη φορά εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Οι υπόλοιποι διαθέσιμοι κινητήρες έχουν επίσης υποστεί βελτιώσεις για μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 και είναι οι βενζινοκινητήρες 1.4 TFSI με 125 ίππους και 1.8 TFSI με 192 ίππους, καθώς και ο ντίζελ 1.6 TDI με 116 ίππους. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι είναι διαθέσιμο πλέον για το αυτοκίνητο σε όλες τις εκδόσεις του, συμπεριλαμβάνοντας και το χιλιάρι, το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic. Νέο επίσης είναι το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης του ανανεωμένου A1. Επιπλέον επιλογές έχουν προστεθεί και στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, με στόχο ιδιαίτερα το νεανικό κοινό, αφού αφορούν τα συστήματα ενημέρωσης, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.




Το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεση μας για οδήγηση στο πλαίσιο της εκδήλωσης για τη παρουσίαση του ανανεωμένου A1, ήταν αυτό με τον κινητήρα ντίζελ. Τα χαρακτηριστικά του στο δρόμο δεν έχουν αλλάξει ουσιαστικά, Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και η συμπεριφορά προβλέψιμη και ασφαλής, με τον κινητήρα να ανταποκρίνεται πολύ καλά στις ανάγκες του αυτοκινήτου προσφέροντας αρκετή ροπή για ευχάριστη και ξεκούραστη οδήγηση με χαμηλή κατανάλωση (η οποία στη διαδρομή που κάναμε ανάμεσα στον Άλιμο και το Λαγονήσι ήταν 6,5 λίτρα/100 χλμ. με τον κλιματισμό σε λειτουργία). Αυτό που εντυπωσιάζει βεβαίως πάντα στο αυτοκίνητο, είναι η πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, που το κάνει να ξεχωρίζει σε σύγκριση με τα «μαζικά» σούπερ μίνι. Στην ουσία πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που επιχειρεί να δώσει σε μικρές διαστάσεις την αίσθηση που θα είχε κανείς σε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, διεκδικώντας την προτίμηση εκείνων των αγοραστών που στρέφονται προς μικρότερα αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους στην πόλη, χωρίς να θέλουν να απεμπολήσουν την πολυτέλεια και την άνεση που είχαν συνηθίσει όταν οδηγούσαν μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Πάνος Φιλιππακόπουλος


  UP