Η ελληνική αντιπροσωπεία επέλεξε δυο ειδικές του ράλι Ακρόπολις (Κινέτα και Πίσια) για τη δοκιμαστική οδήγηση του νέου ASX από τους δημοσιογράφους. Και το αποτέλεσμα περιγράφεται με μια λέξη: απόλαυση! Το ASX στην τετρακίνητη έκδοση ντίζελ περνούσε «αέρα» πάνω από την κακοτράχαλη ελληνική μορφολογία, χωρίς δισταγμό, χωρίς να ακουστεί το παραμικρό «τσικ» και με τη γνωστή επική ρυθμισιμότητα, σε ρυθμούς... σχεδόν Ακρόπολις! Φυτευτές κοτρόνες και χώμα δεν φαίνονται ικανά να σταματήσουν το ASX που αποδεικνύει έμπρακτα την κληρονομιά και παράδοση της εταιρείας στα οχήματα τέτοιου είδους. Δεμένο, άκαμπτο, φιλικό και ασφαλές, το ASX ακόμη και σε τέτοιες καταστάσεις αποδεικνύει πως κάτω από την ήπιων τόνων εικόνα αποκαλύπτεται ένα εργαλείο. Είναι προφανές πως η ανάρτηση λειτουργεί καλύτερα τώρα κάτω από όλες τις συνθήκες, είτε οδηγείς με τους τροχούς υπό γωνία επάνω στη χωμάτινη «πούδρα», είτε στρίβεις στο ασφάλτινο φιδίσιο κομμάτι του επαρχιακού δικτύου. Εν κατακλείδι θα ομολογήσουμε πως δεν γνωρίζαμε ότι το πολιτισμένο "crossover" της Mitsubishi διαθέτει στην τωρινή μορφή του και τέτοιες δυνατότητες μακριά από την άσφαλτο, κάτι που μας αιφνιδίασε ευχάριστα. Γιάννης Τσιρογιάννης
|