ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mitsubishi ASX

Αποστολή στην Κορινθία         ..:: Δευτέρα, 03 Νοεμβρίου 2014 ::..


Το νέο ASX διαθέτει ανανεωμένη φυσιογνωμία με πιο «απαλές» γραμμές, που αντανακλούν τη σταδιακή μεταμόρφωση της σχεδιαστικής γλώσσας και της οπτικής ταυτότητας της Mitsubishi, σε μία εμφάνιση που στοχεύει ταυτόχρονα και να μην ξενίσει του παλιούς πελάτες του "crossover" της ιαπωνικής εταιρίας. Τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση του αυτοκινήτου, ο μπροστινός και ο πίσω προφυλακτήρας έχουν αντικατασταθεί, όπως και η μάσκα εμπρός, ασκώντας τεστ παρατηρητικότητας σε όλους εμάς, με τις αλλαγές δύσκολα να γίνονται αντιληπτές. Στο εσωτερικό του ανανεωμένου ASX συναντάμε ποιοτικότερα υλικά σε σχέση με το παρελθόν και κάποιες στιλιστικές επεμβάσεις γύρω από την κεντρική κονσόλα με τη σωστή εργονομία. Στην τετρακίνητη έκδοση ντίζελ των 1,8 λίτρων, ο περιστροφικός διακόπτης εμπλοκής της τετρακίνησης, αντικαταστάθηκε με ένα διακριτικό μπουτόν.

Κάτω από τις εξωτερικές επιφάνειες, σε ό,τι έχει να κάνει με τις αλλαγές ουσίας, εκείνη με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η νέα ρύθμιση της ανάρτησης (νέα ελατήρια και αμορτισέρ) και ο ανασχεδιασμός των πολλαπλών συνδέσμων του πίσω άξονα, ώστε να περιοριστούν τα φαινόμενα πλεύσης που παρουσίαζε κοντά στο όριο του το ASX στην προηγούμενη έκδοσή του. Βελτιώσεις έγιναν και στη λειτουργία του χειροκίνητου κιβωτίου, κάτι που γίνεται σαφές από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Στους κινητήρες δεν έχουμε αλλαγές σε ότι αφορά στις ιπποδυνάμεις και στα κιλά της ροπής (1.6 βενζίνης με 117 ίππους και 1.8 ντίζελ με 150 ίππους). Τα νέα έμβολα είναι ικανά, σύμφωνα με τη Mitsubishi, να μειώσουν λίγο την κατανάλωση και τους ρύπους συγκριτικά με πριν.




Η ελληνική αντιπροσωπεία επέλεξε δυο ειδικές του ράλι Ακρόπολις (Κινέτα και Πίσια) για τη δοκιμαστική οδήγηση του νέου ASX από τους δημοσιογράφους. Και το αποτέλεσμα περιγράφεται με μια λέξη: απόλαυση! Το ASX στην τετρακίνητη έκδοση ντίζελ περνούσε «αέρα» πάνω από την κακοτράχαλη ελληνική μορφολογία, χωρίς δισταγμό, χωρίς να ακουστεί το παραμικρό «τσικ» και με τη γνωστή επική ρυθμισιμότητα, σε ρυθμούς... σχεδόν Ακρόπολις! Φυτευτές κοτρόνες και χώμα δεν φαίνονται ικανά να σταματήσουν το ASX που αποδεικνύει έμπρακτα την κληρονομιά και παράδοση της εταιρείας στα οχήματα τέτοιου είδους. Δεμένο, άκαμπτο, φιλικό και ασφαλές, το ASX ακόμη και σε τέτοιες καταστάσεις αποδεικνύει πως κάτω από την ήπιων τόνων εικόνα αποκαλύπτεται ένα εργαλείο. Είναι προφανές πως η ανάρτηση λειτουργεί καλύτερα τώρα κάτω από όλες τις συνθήκες, είτε οδηγείς με τους τροχούς υπό γωνία επάνω στη χωμάτινη «πούδρα», είτε στρίβεις στο ασφάλτινο φιδίσιο κομμάτι του επαρχιακού δικτύου. Εν κατακλείδι θα ομολογήσουμε πως δεν γνωρίζαμε ότι το πολιτισμένο "crossover" της Mitsubishi διαθέτει στην τωρινή μορφή του και τέτοιες δυνατότητες μακριά από την άσφαλτο, κάτι που μας αιφνιδίασε ευχάριστα.
Γιάννης Τσιρογιάννης


  UP