Η οδήγηση του A3 g-tron, απλά επιβεβαίωσε αυτό που είχαμε διαπιστώσει και παλιότερα με την οδήγηση άλλων αυτοκινήτων με φυσικό αέριο, ότι δεν διαφέρει δηλαδή σε τίποτα από την οδήγηση με βενζίνη (πέρα από το γεγονός ότι ίσως η λειτουργία του κινητήρα να είναι κάπως λιγότερο θορυβώδης με το αέριο, αν και η διαφορά είναι μικρή για να είμαστε σίγουροι). Επίσης επιβεβαίωσε ότι η χρήση κινητήρα με τούρμπο είναι ιδανική για το φυσικό αέριο, αφού η έμφαση δίνεται στη ροπή (που είναι ίδια με αυτή της βενζινοκίνητης έκδοσης) και όχι στη μειωμένη ισχύ. Στην πράξη το αυτοκίνητο φαίνεται λίγο πιο αργό από το βενζινοκίνητο των 122 ίππων που είχαμε δοκιμάσει πέρσι, αλλά μόνο όταν το πιέζεις (κάτι που μάλλον δεν είναι στη λογική των ανθρώπων που αγοράζουν ένα αυτοκίνητο επειδή είναι πολύ οικονομικό). Στην καθημερινή οδήγηση δεν καταλαβαίνεις καν τη διαφορά (μια και η ροπή είναι η ίδια), το αυτοκίνητο είναι ζωντανό και μπορείς να κινηθείς με ρυθμούς που οι περισσότεροι γύρω σου δεν ακολουθούν ποτέ, καθώς μάλιστα κατά τα άλλα είναι σαν όλα τα A3, με εξαιρετική συμπεριφορά, πολύ καλά φρένα, σίγουρο κράτημα κλπ. Με επιπλέον προσόν βέβαια εδώ το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης, που είναι χαμηλότερο και από του ντίζελ, με τα πλεονεκτήματα όμως του βενζινοκινητήρα (χαμηλότερος θόρυβος, από το ντίζελ, καλύτερη ευστροφία, μεγαλύτερη ωφέλιμη περιοχή στροφών κλπ.) Πάνος Φιλιππακόπουλος |