Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οδηγήσαμε το Baleno με τον χιλιάρη κινητήρα τούρμπο και το χειροκίνητο κιβώτιο. Για τους χώρους δεν χρειάζεται να μιλήσουμε, αφού οι διαστάσεις του αυτοκινήτου μιλούν από μόνες τους για την επάρκειά τους. Εκείνο που θα επισημάνουμε, είναι ότι και στο Baleno επιβεβαιώνεται η μεγάλη πρόοδος που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η Suzuki στον τομέα της ποιότητας κατασκευής. Προφανώς το αυτοκίνητο δεν είναι πολυτελές, τα πλαστικά στο ταμπλό είναι σκληρά, αλλά είναι καλής ποιότητας για την κατηγορία τους και η συνολική κατασκευή δείχνει προσεγμένη και γεροδεμένη. Ο κινητήρας είναι παραπάνω από επαρκής για το αυτοκίνητο, διαθέτοντας αρκετή ροπή και απολύτως ικανοποιητική απόκριση και παρ' όλο που θα προτιμούσαμε ένα εξάρι κιβώτιο, για ακόμα καλύτερη διαχείρισή του, ανταποκρίνεται τελικά με επιτυχία στις ανάγκες του αυτοκινήτου, που έχει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10'') και μπορεί να οδηγηθεί αρκετά σβέλτα. Θα σταθούμε επίσης για λίγο στο κιβώτιο, για να αναφέρουμε ότι είναι εξαιρετικό, ακριβέστατο και με πολύ καλή αίσθηση. Η οδική συμπεριφορά είναι χωρίς εκπλήξεις, απολύτως προοδευτική και προβλέψιμη, προφανώς όχι με σπορ χαρακτήρα, αλλά περισσότερο προσανατολισμένη στον «μέσο» οδηγό, που επιζητεί ευκολία, άνεση και ασφάλεια (γι' αυτό άλλωστε και το τιμόνι είναι ελαφρύ, με μέτρια αίσθηση), ενώ η άνεση είναι ικανοποιητική για την κατηγορία. Συνολικά το αυτοκίνητο, με δεδομένη και την ανταγωνιστική τιμή του και τις καλά εξοπλισμένες εκδόσεις του, έχει τις δυνατότητες να προσελκύσει αγοραστές μεταξύ εκείνων που ψάχνουν για ένα σούπερ μίνι που θα παίξει το ρόλο το πρώτου (και μοναδικού) οικογενειακού αυτοκινήτου. Πάνος Φιλιππακόπουλος
|