Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οδηγήσαμε για 100 περίπου χιλιόμετρα την τετρακίνητη έκδοση xDrive 20d με τον ντίζελ των 190 ίππων και 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Η τετρακίνηση και μάλιστα σε BMW, δεν αφήνει εκ των προτέρων την παραμικρή αμφιβολία για την ακρίβεια της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου (που, βεβαίως, γέρνει λίγο παραπάνω από μία 3άρα, λόγω του υπερυψωμένου πλαισίου του), για την ευθυβολία του και για την άμεση απόκρισή του στις εντολές του οδηγού. Πολύ περισσότερο μάλιστα αφού αυτός έχει στη διάθεσή του ένα πολύ καλό τιμόνι, ακριβέστατο, γρήγορο και με πολύ καλή αίσθηση. Εξαιρετικά είναι και τα φρένα, υψηλού επιπέδου η πρόσφυση του αυτοκινήτου και το κράτημά του στις στροφές. Η καλή ηχομόνωση δεν επιτρέπει στο θόρυβο του κινητήρα να γίνεται ενοχλητικός για τους επιβάτες, ενώ η δύναμη και η ελαστικότητα του κινητήρα είναι πολύ παραπάνω από επαρκείς για ασφαλέστατα προσπεράσματα ή ακόμα και για γρήγορη οδήγηση. Μια «πραγματική» BMW εν ολίγοις, την οποία σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για περισσότερο χρόνο σε μία αναλυτική δοκιμή και θα επανέλθουμε. Πάνος Φιλιππακόπουλος
|