Στην πράξη το πρόσημο είναι πέρα ως πέρα θετικό. Παρά το μήκος του, το οποίο δεν το βοηθά στα στενά κομμάτια των αφιλόξενων εκτός δρόμου διαδρομών, το L200 τείνει να παριστάνει τον «κάβουρα» και να σκαρφαλώνει παντού, έχοντας πρόσβαση σε δύσβατα μονοπάτια τα οποία τα τετρακίνητα τζιποειδή, βλέπουν με τα... κιάλια. Με μεγάλο ύψος από το έδαφος, απόλυτη τετρακίνηση (και με αργό βήμα), σκαρί φτιαγμένο για αντοχή και ροπή από πετρελαιοκινητήρα, το επαγγελματικό Mitsubishi δίνει τα ρέστα του τόσο σε μεταφορές, όσο και σε ανέλπιστες εξορμήσεις. Εδώ το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, στοιχείο όπου εστιάζει το L200 και στο τέλος τα καταφέρνει περίφημα, όπως διαπιστώσαμε με τα ίδια μας τα μάτια σε... απολίτιστο περιβάλλον. Σαφώς και οι διαδρομές κατά τις οποίες είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε, του ταιριάζουν απόλυτα, από την άποψη ότι είναι αφιλόξενες για τα περισσότερα τζιποειδή. Το μεγάλο μεταξόνιο και το αργό τιμόνι εξυπηρετούν στο έπακρο τις ανάγκες του επαγγελματία που είναι συνεπής με τη δουλειά του και δεν ενδιαφέρεται τόσο να... κυνηγιέται σε βουκολικά τοπία! Στο χώρο των επαγγελματικών, το νέο L200 αποτελεί σίγουρα μια από τις καλύτερες προτάσεις. Γιάννης Τσιρογιάννης
|