ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το νέο Hyundai i20

Πανελλαδική παρουσίαση στην Αττική         ..:: Πέμπτη, 14 Μαϊου 2015 ::..


Με την έναρξη της διάθεσης του νέου i20 στη Ελλάδα η αντιπροσωπεία οργάνωσε μια μεγάλη εκδήλωση για την παρουσίασή του στους εκπροσώπους του Τύπου, τονίζοντας έτσι την τεράστια σημασία που έχει ο εκπρόσωπος της νέας γενιάς των μοντέλων της στη μεγαλύτερη κατηγορία της ελληνικής αγοράς. Πολύ περισσότερο μάλιστα αφού πρόκειται για ένα μοντέλο σχεδιασμένο με βάση τις ευρωπαϊκές ανάγκες, που θα κατασκευάζεται μάλιστα στην περιοχή μας, στο εργοστάσιο της Hyundai στην Τουρκία. Το αυτοκίνητο διατίθεται σε μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων και οι τιμές του ξεκινούν από 11.450 ευρώ χωρίς απόσυρση (10.800 με απόσυρση) για το βενζινοκίνητο 1.2, με πλήρη εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, 6 αερόσακους, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, κλιματισμό (με ψυχόμενο ντουλαπάκι), ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα και ραδιο-CD με θύρα USB και χειριστήρια στο τιμόνι. Τα ντίζελ ξεκινούν από 13.380 ευρώ χωρίς απόσυρση (12.600 με απόσυρση).


Το νέο i10 σηματοδότησε τη δημιουργία μιας νέας γενιάς μοντέλων της Hyundai σχεδιασμένων με γνώμονα τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών, αναβαθμίζοντας σημαντικά εικόνα της εταιρείας χάρη στα πολύ καλά ποιοτικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά του. Αυτή η αναβάθμιση επιβεβαιώνεται τώρα και με το νέο i20, που επίσης σχεδιάστηκε κι εξελίχθηκε στην Ευρώπη, όπως και το i10, και όπως κι εκείνο έχει κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα προς τα εμπρός σε ποιότητα και τεχνολογία, ξεφεύγοντας οριστικά από την εικόνα του "value for money", που χαρακτήριζε τις παλιότερες γενιές των Hyundai. Αυτό το αυτοκίνητο διεκδικεί πλέον με... πλήρη δικαιώματα μια σημαντική θέση στην κατηγορία των σούπερ μίνι, αντιμετωπίζοντας στα ίσια όλους τους σημαντικούς ανταγωνιστές του. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,035 μ. και είναι βασισμένο σ' ένα νέο «δάπεδο», με μεταξόνιο 2.570 χιλιοστών, μεγαλύτερο κατά 45 χιλιοστά σε σχέση με αυτό του προηγούμενου, ώστε να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες, που είναι πράγματι από τους κορυφαίους της κατηγορίας. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό, αν συνυπολογιστεί το γεγονός ότι και ο χώρος αποσκευών είναι κορυφαίος για την κατηγορία, με χωρητικότητα 326 λίτρων, η οποία θυμίζει περισσότερο μικρομεσαίο οικογενειακό χάτσμπακ παρά σούπερ μίνι!

Όπως και με το i10 δηλαδή, η Hyundai τοποθετεί το αυτοκίνητο στο επάνω τμήμα της κατηγορίας του από πλευράς χώρων, ώστε να καλύπτει ανάγκες που παλιότερα οδηγούσαν στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία των «μικρομεσαίων». Στην πράξη το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μπορεί με πολύ λίγους συμβιβασμούς να παίξει το ρόλο του πρώτου οικογενειακού αυτοκινήτου, που παλιότερα έπαιζαν τα μικρομεσαία χάτσμπακ (τα οποία άλλωστε κάποτε είχαν μήκος κάτω από 4 μέτρα). Αυτή η αναβάθμιση τονίζεται και από την αντίστοιχη αναβάθμιση της ποιότητας κατασκευής και υλικών, της ηχομόνωσης, της ποιότητας κύλισης και της άνεσης, αλλά και του εξοπλισμού, που περιλαμβάνει στοιχεία τα οποία μέχρι πρόσφατα μπορούσε κανείς να βρει σε μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως για παράδειγμα η ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή, το ηλεκτρονικό σύστημα προειδοποίησης για μη ελεγχόμενη αλλαγή λωρίδας, οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, η κάμερα οπισθοπορείας κλπ. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, τα διαθέσιμα σύνολα είναι 1.2 βενζίνης με 75 ίππους και 84 ίππους και 1.4 βενζίνης με 100 ίππους, 1.1 ντίζελ με 75 ίππους και 1.4 ντίζελ με 90 ίππους (και οι δύο ντίζελ με εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km, άρα και χωρίς τέλη κυκλοφορίας).




Στο πλαίσιο της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία και για την οδήγηση του i20 στην έκδοση 1.1 ντίζελ. Η διαδρομή μας έγινε με τρία άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, κάτι που μας έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στην πράξη τους εξαιρετικούς χώρους του i20, στο οποίο τέσσερις ενήλικοι μπορούν να μεταφερθούν χωρίς να στριμωχτούν καθόλου, ενώ ακόμα κι ένας πέμπτος πίσω μεταφέρεται με πολύ λιγότερους συμβιβασμούς απ' ότι σε πολλά άλλα αυτοκίνητα. Η ποιότητα κύλισης έχει όντως αναβαθμιστεί σημαντικά, η άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητο είναι πολύ ικανοποιητική και η ηχομόνωση πολύ καλή, επιτρέποντας τη συνομιλία μέσα στο αυτοκίνητο χωρίς... φωνές, παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας είναι ντίζελ και μάλιστα τρικύλινδρος. Αυτός ο μικρός κινητήρας μας ενθουσίασε για μια ακόμη φορά, εκπλήσσοντας με την ικανότητά του να κινεί τόσο άνετα ένα αυτοκίνητο 4 μέτρων με τρία άτομα, χάρη στην πολύ καλή ροπή του και στη σωστή συνεργασία του με το πολύ καλό εξάρι κιβώτιο. Όλα αυτά μάλιστα με μία πολύ χαμηλή κατανάλωση, που για όλη τη διαδρομή μας στα μεσόγεια και τη δυτική ακτή της Αττικής ήταν κατά μέσο όρο 5,4 λίτρα/100 χλμ. Σύντομα περιμένουμε να έχουμε το αυτοκίνητο στη διάθεσή μας για αναλυτική δοκιμή, οπότε θα επανέλθουμε.
Πάνος Φιλιππακόπουλος


  UP