ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το Honda CR-V 1.6D των 160 ίππων

Αποστολή στη Στυμφαλία         ..:: Σαββάτο, 09 Μαϊου 2015 ::..


Την πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του ανανεωμένου CR-V, την τετρακίνητη με το νέο κινητήρα ντίζελ 1.6 των 160 ίππων, παρουσίασε η αντιπροσωπεία της Honda στους έλληνες δημοσιογράφους σε μια εκδήλωση με επίκεντρο την Στυμφαλία στην ορεινή Κορινθία. Μια έκδοση που ενισχύει τη δυναμική του πετυχημένου μοντέλου ελεύθερου χρόνου της Honda, το οποίο προσφέρει πλέον περισσότερες επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές. Το ανανεωμένο CR-V προσφέρεται σε τιμές ελάχιστα αυξημένες σε σχέση με αυτές του προηγούμενου μοντέλου (η αύξηση είναι της τάξης των 600 ευρώ περίπου), ξεκινώντας από τα 29.200 ευρώ χωρίς απόσυρση (27.770 με απόσυρση) για το προσθιοκίνητο ντίζελ 1.6 των 120 ίππων, ενώ το τετρακίνητο 1.6 των 160 ίππων που οδηγήσαμε ξεκινάει από 33.700 ευρώ χωρίς απόσυρση (32.270 με απόσυρση), με στάνταρ το πλούσιο (και πραγματικά εντυπωσιακό) επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει ESP με λειτουργία σταθεροποίησης τρέιλερ και hill holder, έξι αερόσακους, σύστημα ενεργούς πέδησης στην πόλη, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, cruise control, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, αισθητήρες στάθμευσης και πίσω κάμερα στάθμευσης, υπολογιστή ταξιδιού, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με οθόνη αφής, θύρα USB, Bluetooth, χειριστήρια στο τιμόνι και δυνατότητα σύνδεσης στο internet, σύστημα πλύσης προβολέων, σύστημα Start-Stop κλπ.


Όπως και σε κάθε "facelift" αυτοκινήτου, στο ανανεωμένο CR-V του 2015 έχουν γίνει κάποιες αισθητικές αλλαγές, με στόχο να γίνει πιο εντυπωσιακό και πιο ποιοτικό εσωτερικά. Έτσι, το αυτοκίνητο έχει νέας σχεδίασης μπροστινά και πίσω φώτα και νέο προφυλακτήρα εμπρός, ενώ αλλαγές για πιο ποιοτική αίσθηση υπάρχουν και στα υλικά και το διάκοσμο του εσωτερικού, στο οποίο υπάρχει κι ένα συρόμενο υποβραχιόνιο ανάμεσα στις δύο μπροστινές θέσεις. Βελτιωμένη είναι επίσης και η ηχομόνωση. Προσαρμόζοντας το αυτοκίνητο στο πνεύμα της εποχής, στάνταρ σε όλη τη γκάμα είναι ένα νέο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 7 ιντσών, που θα έχει προεγκατεστημένες 7 εφαρμογές και παρέχει και τη δυνατότητα σύνδεσης με το internet, καθώς και προαιρετικές επιπλέον λειτουργίες, όπως σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας κλπ. Το σύστημα είναι συμβατό με την τεχνολογία MirrorLink, που προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphones.

Ακόμα σημαντικότερες, όμως, είναι οι προσθήκες στα μηχανικά μέρη, δίνοντας κίνητρο στην εταιρεία να εισάγει στην Ελλάδα και την τετρακίνητη έκδοση, η οποία χρησιμοποιεί πλέον ένα νέο ντίζελ 1,6 λίτρων με δύο τούρμπο εν σειρά. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει την εντυπωσιακή για την κατηγορία του ισχύ των 160 ίππων, έχοντας επίσης και αισθητά πιο «επίπεδη» καμπύλη ροπής. Ένα άλλο νέο είναι ότι ο νέος κινητήρας θα συνδυάζεται, εκτός από το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων, που σύμφωνα με τη Honda προσφέρει μείωση της κατανάλωσης κατά 20% σε σχέση με το προηγούμενο αυτόματο πεντάρι. Το συγκεκριμένο κιβώτιο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά προς το τέλος του χρόνου. Φυσικά και ο νέος κινητήρας, και ο γνωστός ντίζελ 1.6 των 120 ίππων είναι προδιαγραφών Euro 6 σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων. Αλλαγές έχουν γίνει και στο αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, στο οποίο το υδραυλικό σύστημα διπλής αντλίας που υπήρχε, αντικαταστάθηκε από ένα σύστημα ηλεκτρονικής ενεργοποίησης, το οποίο προσφέρει ταχύτερη απόκριση όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης. Το νέο σύστημα έχει μειωμένο βάρος κατά 17% και και μειωμένη κατά 59% εσωτερική τριβή. Βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης και στις αναρτήσεις, με νέο μπροστινό υποπλαίσιο, βελτιωμένα αμορτισέρ και ελατήρια, διαφορετική γεωμετρία και αλλαγές σε διάφορα εξαρτήματα.




Η εκδήλωση της παρουσίασης περιλάμβανε και οδήγηση του αυτοκινήτου από την Αθήνα μέχρι τη Στυμφαλία, μια αρκετά μεγάλη διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο και ορεινό επαρχιακό δρόμο, που μας έδωσε τη δυνατότητα να σχηματίσουμε μια καλή πρώτη εικόνα για τις βελτιώσεις που έγιναν. Φυσικά την παράσταση έκλεψε πρώτα απ' όλα ο νέος δυνατός κινητήρας ντίζελ, που είναι εύστροφος και αρκετά ελαστικός και όχι μόνο έχει την δύναμη για να κινήσει πολύ άνετα το αυτοκίνητο, που δεν είναι και μικρό, και να προσφέρει ασφαλέστατα προσπεράσματα, αλλά προσφέρει και καλύτερες επιδόσεις από τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 155 ίππων, με χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές CO2 (άρα και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας)! Η βελτίωση της ηχομόνωσης είναι επίσης αισθητή και, παρά την ύπαρξη ενός ντίζελ κάτω από καπό, ο θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό είναι περιορισμένος, βελτιώνοντας φυσικά την άνεση των επιβατών. Βελτίωση της άνεσης φαίνεται να προσφέρουν και οι αλλαγές στις αναρτήσεις και παρά το γεγονός ότι βγαίνοντας από τον αυτοκινητόδρομο κινηθήκαμε και σε κάποιους δρόμους με αρκετά κακό οδόστρωμα, το ταξίδι δεν μας κούρασε χάρη στην καλή ποιότητα κύλισης και την ικανοποιητική άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητο. Περισσότερες λεπτομέρειες όμως σε λίγο καιρό, μετά την αναλυτική δοκιμή του.
Πάνος Φιλιππακόπουλος


  UP