Στο Ναύπλιο οδηγήσαμε τη βασική έκδοση ντίζελ με τους 218 ίππους. Το νούμερο της ισχύος μπορεί να μη φαίνεται τεράστιο, αλλά ας μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για ντίζελ, όπου προτεραιότητα έχει η τεράστια ροπή. Αρκεί να πούμε ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7'' (7,3'' στην «οικονομική» έκδοση ultra, που δεν είναι τετρακίνητη) για να γίνει αντιληπτή η τεράστια δύναμη αυτού του κινητήρα, που φυσικά κινεί με την μεγαλύτερη άνεση το μεγάλο αυτοκίνητο των σχεδόν 5 μέτρων και των σχεδόν 2 τόνων και συνεργάζεται άψογα με το εξαιρετικό κιβώτιο. Αυτονόητη είναι η υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης, τα κορυφαία φρένα και η μεγάλη σταθερότητα του αυτοκινήτου, δεν περιμένει άλλωστε κανείς τίποτα λιγότερο από ένα μεγάλο και ακριβό Audi. Αυτό όμως που μας εντυπωσίασε περισσότερο είναι η εξαιρετική ηχομόνωση, τόσο καλή που όταν θέσαμε σε λειτουργία τον κινητήρα, αναρωτηθήκαμε αν πράγματι οδηγούσαμε το ντίζελ! Η εμπειρία μας με το A7 ήταν σχετικά σύντομη, αρκετή όμως για να μας θυμίσει ότι αυτό που πληρώνεις σε αυτά τα ακριβά αυτοκίνητα γοήτρου, δεν είναι μόνο μερικές δεκάδες κιλά λαμαρίνας παραπάνω και πιο ακριβά ηχοσυστήματα και άλλα ηλεκτρονικά, αλλά μία συνολικά πολύ υψηλή αίσθηση ποιότητας, άνεσης και ασφάλειας. Πάνος Φιλιππακόπουλος
|