Στο πλαίσιο της εκδήλωσης είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε την έκδοση με τον κινητήρα 1.4 των 150 ίππων από την Αθήνα μέχρι το Ναύπλιο σε κάθε είδους δρόμο (αποφύγαμε την συντομότερη διαδρομή μέσω των αυτοκινητοδρόμων και προτιμήσαμε την παλιά εθνική Ελευσίνας-Κορίνθου και το δρόμο της Επιδαύρου, για να έχουμε μια ακόμα καλύτερη εικόνα των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου εκτός αυτοκινητόδρομου). Μια αρκετά μεγάλη διαδρομή, που μας έδωσε τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε για μια ακόμη φορά τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, που έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, εξίσου καλό κράτημα και πολύ προοδευτική και προβλέψιμη συμπεριφορά. Ο κινητήρας, παρά το μικρό κυβισμό του, ανταποκρίνεται πολύ καλά στις δυνατότητες του αυτοκινήτου (δεν είναι και ελαφρύ άλλωστε, ζυγίζοντας σχεδόν 1,5 τόνο), το οποίο έχει αρκετά καλές επιδόσεις (0-100 σε 9,2'', μέγιστη ταχύτητα 204 χλμ./ώρα) και είναι όσο γρήγορο χρειάζεται για να προσπερνάς με απόλυτη ασφάλεια και να ταξιδεύεις με αρκετά γρήγορους ρυθμούς αν το επιθυμείς. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η κατανάλωση δεν είναι υπερβολική (αυτό άλλωστε επιδιώκεται με τη χρησιμοποίηση των κινητήρων μικρού κυβισμού με τούρμπο). Η διαδρομή μας μέχρι το Ναύπλιο, αν και κινηθήκαμε για λίγα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, έγινε με μέση κατανάλωση 8,4 λίτρα/100 χλμ. Τα καλά φρένα ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας, ενώ το τιμόνι είναι κάπως ελαφρύ για τα γούστα μας. Περισσότερες λεπτομέρειες όμως μετά την αναλυτική δοκιμή του αυτοκινήτου. Πάνος Φιλιππακόπουλος
|