Τέλος, σε επίπεδο εξοπλισμού θα διατίθεται μία μεγάλη σειρά οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, όπως προβολείς bi-xenon με φωτισμό στροφών, σύστημα επιτήρησης τυφλής γωνίας, εμπρός κάμερα με αναγνώριση οδικής σήμανσης, σύστημα προειδοποίησης για αλλαγή λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης για επικείμενη πρόσκρουση, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος κλπ. και φυσικά το σύστημα πολυμέσων Opel IntelliLink με έγχρωμη οθόνη αφής 7'' και εφαρμογές όπως BringGo, Stitcher και TuneIn, οι οποίες παρέχουν ενσωμάτωση λειτουργιών smartphone μέσα στο αυτοκίνητο. Η ελληνική αντιπροσωπεία έχει κάνει μία συμφωνία με τη Vodafone και στο λανσάρισμα θα παρέχει στους αγοραστές του νέου Corsa ως δώρο ένα νέο smartphone της Vodafone με την εφαρμογή BringGo, το οποίο συνδέεται με το Opel IntelliLink και δίνει τη δυνατότητα πλοήγησης μέσω της οθόνης του αυτοκινήτου χωρίς την εγκατάσταση ειδικού συστήματος πλοήγησης, που θα κόστιζε μερικές εκατοντάδες ευρώ.
Στη Σαντορίνη είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε εκδόσεις του αυτοκινήτου και με τους τρεις βασικούς κινητήρες που αναμένεται να καλύψουν τον κύριο όγκο πωλήσεων στην ελληνική αγορά, το νέο χιλιάρη με τους 90 και με τους 115 ίππους και τον ντίζελ 1.3 με τους 95. Μία πρώτη γενική παρατήρηση για το αυτοκίνητο, είναι ότι έχει γίνει μια θεαματική αναβάθμιση της ποιότητας κατασκευής και υλικών στο εσωτερικό, θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο (κάτι που συμβαδίζει με τη σύγχρονη τάση για αγορά μικρότερων αυτοκινήτων, στα οποία όμως οι αγοραστές θέλουν να έχουν την ίδια αίσθηση και «εξυπηρέτηση» που είχαν πριν στα μεγαλύτερα). Βελτιωμένη μας φάνηκε επίσης και η άνεση που προσφέρει το Corsa, στοιχείο σημαντικό στην Ελλάδα με τους κακούς δρόμους, ενώ σωστή μας φάνηκε η εργονομία και καλή η θέση οδήγησης. Ο χιλιάρης κινητήρας είναι απολύτως ανταγωνιστικός με τα αντίστοιχα σύνολα που χρησιμοποιούν άλλες εταιρείες, είναι δυνατός και εύστροφος με πολύ καλή ροπή, δεν μας δυσκόλεψε σε κανένα προσπέρασμα, ενώ δεν είναι καθόλου θορυβώδης. Οι δύο εκδόσεις ισχύος δεν έχουν καμία διαφορά στην καθημερινή οδήγηση, άλλωστε έχουν και οι δύο ακριβώς την ίδια ροπή, απλώς ο λιγότερο δυνατός κινητήρας κάποια στιγμή «τελειώνει» (η μέγιστη ισχύς παράγεται στις 3.700 στροφές και μένει σταθερή μέχρι τις 6.000), ενώ αυτός με τους 115 ίππους εξακολουθεί να αυξάνει την ισχύ που παρέχει μέχρι τις 5.000 στροφές (και αυτή μένει επίσης σταθερή μέχρι τις 6.000). Το νέο κιβώτιο είναι εύχρηστο και σωστά κλιμακωμένο για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Όσο για τον ντίζελ, έχει τα γνωστά χαρακτηριστικά ροπής και ισχύος που κρίναμε ανέκαθεν πολύ θετικά, ενώ έχει πράγματι βελτιωθεί αρκετά σε επίπεδο λειτουργίας και είναι πιο πολιτισμένος και αισθητά λιγότερο θορυβώδης. Θα επανέλθουμε, όμως, με περισσότερες λεπτομέρειες μετά την αναλυτική δοκιμή του αυτοκινήτου. Πάνος Φιλιππακόπουλος
|