ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mitsubishi L200

Αποστολή στην Κορινθία         ..:: Δευτέρα, 03 Νοεμβρίου 2014 ::..


Πέρα από τις αλλαγές στη σχεδίαση του L200, που έχουν αρκετές επιρροές από την οικογένεια των Pajero, το μεγαλύτερο ατού του συγκεκριμένου Mitsubishi, εξακολουθεί να είναι ο συνδυασμός των εκτεταμένων ικανοτήτων του με την αντοχή και την αξιοπιστία, την οποία αντικατοπτρίζει και η πενταετής εγγύηση της Mitsubishi. Αντίθετα με ότι γνωρίζαμε μέχρι τώρα, το Mitsubishi L200 προσφέρεται σε αποκλειστικά τετρακίνητες εκδόσεις, με μονή ή διπλή καμπίνα και με τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα των 2,5 λίτρων να αποδίδει 136 ή 178 ίππους. Οι δύο διαφορετικοί τύποι τετρακίνησης (EasySelect, με σταθερή κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες και SuperSelect με κεντρικό διαφορικό συνεκτικού συμπλέκτη και δυναμική κατανομή ροπής) προσφέρουν τώρα επιπλέον επιλογές στην γκάμα του ανανεωμένου L200. Στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου συναντάμε πλέον ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας, όπως και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, κάτι που μέχρι τώρα δεν υπήρχε.

Στην πράξη τώρα, και σε ότι έχει να κάνει με το τί μπορεί να κάνει το L200 επί του εδάφους, το πρόσημο είναι πέρα ως πέρα θετικό. Παρά το μήκος του, το οποίο δεν το βοηθά στα στενά κομμάτια των αφιλόξενων εκτός δρόμου διαδρομών, το L200 μπορεί να σκαρφαλώνει παντού, έχοντας πρόσβαση σε δύσβατα μονοπάτια τα οποία τα τετρακίνητα τζιποειδή, βλέπουν με τα κιάλια. Με μεγάλο ύψος από το έδαφος, απόλυτη τετρακίνηση (και με επιλογή για «κοντές» σχέσεις), σκαρί φτιαγμένο για αντοχή και ροπή από πετρελαιοκινητήρα, το επαγγελματικό Mitsubishi δίνει τα ρέστα του τόσο σε μεταφορές όσο και σε περιπετειώδεις εξορμήσεις. Εδώ το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, στοιχείο όπου εστιάζει το L200 και στο τέλος τα καταφέρνει περίφημα, όπως διαπιστώσαμε με τα ίδια μας τα μάτια σε απολίτιστο περιβάλλον.




Σαφώς και οι δυο ειδικές διαδρομές στις οποίες είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και το ανανεωμένο ASX, δεν του ταιριάζουν απόλυτα, από την άποψη ότι είναι στενές, γεγονός που δυσκολεύει το μεγάλο L200 αν θέλεις να κινηθείς με γρήγορο ρυθμό. Το μεγάλο μεταξόνιο και το αργό τιμόνι εξυπηρετούν στο έπακρο τις ανάγκες του επαγγελματία που είναι συνεπής με τη δουλειά του και δεν ενδιαφέρεται τόσο να κυνηγιέται σε βουκολικά τοπία... Στο χώρο των «αγροτικών» (όπως έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε στην Ελλάδα τα επαγγελματικά ανοιχτά φορτηγάκια), το ανανεωμένο L200 αποτελεί πλέον μια από τις καλύτερες προτάσεις.
Γιάννης Τσιρογιάννης


  UP